YouTube odrzuca filmy za używanie niedopuszczalnego słowa kluczowego „Chrześcijanin”
Reklama na YouTube dla organizacji charytatywnej wspierającej weteranów wojskowych została ostatnio odrzucona, ponieważ zawierała słowo kluczowe „Chrześcijanin”, mówi założyciel organizacji charytatywnej.
Chad Robichaux, amerykański weteran marynarki i założyciel Mighty Oaks Foundation, powiedział, że jego zespół marketingowy próbował opublikować ogłoszenie w sobotę, który zawierał wywiady z weteranami.
Chad Robichaux
@ChadRobo
Prowadziliśmy reklamę @YouTube dla naszej służby weteranów dla potrzebujących, a słowo „chrześcijanin” zostało odrzucone. Szaleństwo! #Cenzura powinna przerażać każdego Amerykanina; konserwatywnego lub liberalnego, chrześcijańskiego lub muzułmańskiego. Ten uprzedzenie jest niebezpiecznym kursem dla Ameryki. @MightyOaksFDN (przetłumaczone z j.ang)
Reklama miała na celu promocję odcinka serialu, który miał wywiad z Darrinem Dickiem, reżyserem i producentem filmu dokumentalnego „Unforgotten”. Film opowiada historię tego, jak koreański weteran wojenny Harold Bauer, dziadek Dicka, odnalazł nadzieję i uzdrowienie w swojej chrześcijańskiej wierze.
Więc jednym ze słów kluczowych, było słowo „chrześcijanin”, którego regularnie używamy. Reklama została odrzucona.
Raport Faithwire’a opisywał zrzut ekranu e-maila z Google do Robichaux, który wskazywał słowo kluczowe „Christian” jako „niedopuszczalna treść” i „potencjalne naruszenie polityki”.
„Zadzwoniliśmy na infolinię (Google) i powiedzieli, że nowe kryteria zakazują tego słowa „chrześcijański”.
„Jak dotrzeć do ludzi, do których jesteśmy powołani?” zapytał. „Nie jesteśmy organizacją polityczną; jesteśmy ministerstwem, które jest powołane do służenia złamanym sercem i to właśnie staramy się robić.
Robichaux dostarczył również dwa zrzuty ekranu do chrześcijańskiego punktu sprzedaży wiadomości, aby zilustrować podwójne standardy, które Google stosuje wobec chrześcijan.
Jeden pokazał, że nie miałby problemu z użyciem słowa kluczowego „muzułmanin”, a drugi pokazał, że słowo „chrześcijanin” zostało oznaczone jako niedozwolone.
Cenzura powinna przerażać każdego Amerykanina
YouTube odpowiedział
Wiemy, że przekonania religijne są osobiste, więc nie pozwalamy reklamodawcom kierować się do użytkowników w oparciu o religię. Poza tym, nie mamy polityki przeciwko reklamie, która zawiera pojęcia religijne, takie jak „chrześcijański”.
Przeprowadziliśmy dokładnie to samo ogłoszenie ze słowem kluczowym „Muzułmanin” i zostało ono zatwierdzone, ale „chrześcijanin” nie był”, stwierdził. Dodatkowo od lat prowadzimy reklamy ze słowem kluczowym „Christian”. Tylko w tym roku mieliśmy 150.000 wyświetleń tego słowa w naszych reklamach. Zgodnie z wcześniejszą rozmową na infolinii, jest to nowe ograniczenie”.
W styczniu wyciekły wewnętrzne dokumenty pokazujące, że Google powszechnie manipuluje wynikami wyszukiwania aby ukryć wyszukiwania w YouTube dotyczące konserwatywnych tematów. Stwierdzono, że pracownicy Google ręcznie tworzą czarno-białe listy tematów wyszukiwania, a konserwatywne wyszukiwania tworzą czarną listę.
Było to sprzeczne z zeznaniem zaprzysiężonego prezesa Google Sundara Pichai przed Kongresem w grudniu, że pracownicy Google nie manipulują wynikami wyszukiwania na platformach firmy.
W marcu YouTube zdeterminował chrześcijańską służbę dr Michaela Browna i jego film „Czy możesz być gejem i chrześcijaninem?”, Ponieważ pracownicy Google byli zdenerwowani filmem Browna wyjaśniającym chrześcijańskie nauczanie na temat „małżeństwa” osób tej samej płci.
Wiceprezes Google Vishal Sharma zgodził się z oceną zdenerwowanych pracowników.
Google nie zezwoli na reklamy, które „dyskredytują ludzi na podstawie tego, kim są – w tym ich orientację seksualną – i usuwamy reklamy, które naruszają tę podstawową zasadę”, powiedział Sharma, dodając, że Google usunęło reklamę Browna, ponieważ „narusza naszą politykę”.
Inżynier oprogramowania Google potwierdził wcześniej w marcu, że firma technologiczna ma uprzedzenia wobec chrześcijan, szczególnie określając chrześcijańskie reklamy YouTube jako „homofobiczne”.
YouTube demonetyzował rozmowę wideo między katolickim ewangelistą Patrickiem Coffinem a współzałożycielem LifeSiteNews i redaktorem naczelnym Johnem-Henry’m Westenem w maju, z uzasadnieniem, że „potwierdził, że nie nadaje się dla wszystkich reklamodawców”.
YouTube wstrzymał wszystkie przychody z kanału konserwatywnego komentatora i komika Stevena Crowdera w czerwcu, odpowiadając na telefony od lewicowego dziennika prasowego Vox, aby całkowicie zakazać Crowdera.
Gospodarz radiowy i komentator Dennis Prager, współzałożyciel Uniwersytetu Prager, zeznał przed Senacką Podkomisją Sądownictwa w sprawie Konstytucji w zeszłym tygodniu, że „Google, który jest właścicielem YouTube, ograniczył dostęp do 56 z naszych 320 pięciominutowych filmów i innych filmów, które produkujemy . ”
Przesłuchanie zostało zwołane, aby przyjrzeć się kwestii globalnego giganta internetowego i cenzury, zwłaszcza konserwatywnych organizacji, osób i pomysłów.
„Google ma nawet ograniczony dostęp do filmu o Dziesięciu Przykazaniach. Tak, Dziesięć Przykazań” – powiedział Prager. „Wielokrotnie pytaliśmy Google, dlaczego nasze filmy są ograniczone. Nigdy nie podano żadnego wyjaśnienia”.
Wi„Google nie jest stronniczy politycznie”, powiedział Bhatia w przygotowanych uwagach.
„Rzeczywiście, dokładamy wszelkich starań, aby budować nasze produkty i egzekwować nasze polityki w analitycznie obiektywny, apolityczny sposób” – powiedział. „Robimy to, ponieważ chcemy tworzyć narzędzia przydatne dla wszystkich Amerykanów. Nasza wyszukiwarka i nasze platformy odzwierciedlają świat, który tam jest ”.
Prezes Federalnej Komisji Łączności (FCC) Ajit Pai powiedział w czerwcu Komitetowi ds. Handlu, Nauki i Transportu w Senacie, że „nieuregulowani giganci z Doliny Krzemowej” stanowią dziś największe zagrożenie dla wolnego internetu.
„Największym zagrożeniem dla wolnego i otwartego internetu były nieuregulowane giganty technologiczne z Doliny Krzemowej, które faktycznie decydują dziś o tym, co widzisz, a czego nie” – powiedział Pai podczas przesłuchania w sprawie wielu kwestii przed FCC. „Nie ma przejrzystości. Nie ma ochrony konsumentów i myślę, że dwupartyjni członkowie obu izb kongresowych doszli teraz do tego wniosku.
źródło https://www.lifesitenews.com/news/youtube-rejects-veterans-ministry-ad-for-using-unacceptable-keyword-christian